hur orka jag..

Eftersom jag är en ny bloggare ka det vara smart att göra en sån här lista. (-:


- Fyra frågor om förhållanden & kärlek

Är du singel? - nej!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - njae..
Hur många har du varit kär i? - 2
Är du kär just nu? ja (:
Har du kysst någon idag? - Nej.
Har du ett förhållande? - ja :-)
Är du romantisk? – när jag vill
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - kommer inte ihåg
Vad hette din första flickvän/pojkvän? – salim tror ja..
Hur länge höll det? – 3-4 år
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej, men playat 2 samtidigt.
Vem sov du senast bredvid? - min syster
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? fatah
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Nej.
När fick du din första kyss? när jag va 14
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – Vet inte.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – Kanske.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Jag vet inte, kommer inte ihåg.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? -  rik haha :3

- Tio frågor om dig själv


Namn? - fatemeh
När fyller du år? – 20 sept..
Några piercingar? - i öronen.
Vad har du på dig just nu? – pjyamas
Vilken årstid är bäst? - SOMMAREN!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – frukost på sängen
Vad tycker du mest om hos dig själv? - mitt utseende MED smink ;D
Vad är du bra på? – laga mat,
Vem älskar du mest på denna jorden – min familj, kille alla vänner!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - MED!

- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? – min syster,
Vem är den roligaste av dina vänner? - sara :D
Vem är snyggast av dina vänner? – Alla, <:
Vem är mest partynisse? - Lovisa och linn.
Vem är den du helst har filmkväll med? - tina!
Vem av dina vänner är mest "evil"? - har inga :)


- 10 Frågor om din familj


Vem står dig närmast?
- Mamma och syster!
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja :D
Vem är farligast i din familj? – min yngsta syster
Vem ser roligast ut i din familj? – Svante.
Vem är coolast? - min yngsta syster :D
Har du några husdjur? - inga förutom mina syskon
Vem har du mest gemensamt med? - syster :D
Vem står för underhållningen? – alla haha..
Vem sover du oftast med? - syster..
Roligaste kvällen med familjemedlem? – syster..
Hur länge sen var det du träffa din morsa? – 4 timmar sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? – 4 timmar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0